Vanliga Frågor

Här besvarar vi några av våra mest ställda frågor.

Varför är det inga kostnader kopplat till utmaningen?

Vi investerar vår marknadsföringsbudget på dig. Istället för dyra kampanjer ger vi en klar bild av vad vi kan åstadkomma. Genom att dela vår kunskap om träning och kost visar vi vår kompetens. Det bästa sättet att bygga förtroende är att förtjäna det.

Måste jag ha tillgång till Gym?

Nej, det är inte nödvändigt att ha tillgång till ett gym. De flesta av våra deltagare väljer istället att träna hemma eller utomhus.

Är kostrådgivning inkluderat i utmaningen?

Träningen står i fokus under själva utmaningen. Men tveka inte att boka en tid med oss via appen eller kontaktsidan för att diskutera hur vi kan hjälpa dig med kostrådgivning också.

Kan jag få träning anpassad efter mina mål?

Självklart! Boka gärna ett samtal med oss via appen. Vi vill gärna fördjupa diskussionen om hur vi kan utveckla ett program som är anpassat efter dina specifika mål och behov. 

Kan jag börja vid ett
senare tillfälle?

Självklart, ibland finns det omständigheter som gör det svårt att påbörja utmaningen direkt, men vi hjälper dig med ett passande startdatum.

Vad händer efter 7 veckor?

Efter 7 veckor slutar vi att tillhandahålla nya träningsprogram och tillgången till appen stängs ner. Du kommer inte att bli debiterad eller liknande framöver om du bara deltar i utmaningen.